mandag 20. oktober 2014

Let your dreams take flight

Let your dreams take flight

Ingvild forside skrått PSI dag har jeg et bursdagskort å vise frem med et drømmende motiv på forsiden. Lag på lag, fargelagt motiv og en haug med blomster er på en måte mitt varemerke.
Ingvild forsideJeg har brukt arkene 1935, 1933 og 1899 fra Vintage Summer Basics-serien til Maja Design. Blomstene har jeg dekket med glitter fra Doodlebug, og jeg airbrushet de fargede blomstene på forhånd for å få riktig fargenyanse på dem. Airbrushen til Copic er genial, med den kan man få hvilken farge man vil på nesten hva som helst! 
bursdag Ingvild Mo Manning Dream G CopicsTil slutt: en titt på fargene jeg har brukt på motivet mitt. Jeg har også brukt B80, som er en farge jeg har laget selv.

1 kommentar:

Ellen, sa...

Nyyyydelige farger!!!