fredag 1. mai 2015

Utfordring #66 - team 2 inspirerer

Da er vi halvveis i utfordringsperioden vår

Copic Marker Norge #66
Konfirmasjon/ungdom
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #66

Confirmation/teenager

 Remember: Your image must be coloured with Copics

 Her kommer bidragene fra Team 2
Vi håper enda flere av dere lar dere inspirere 
og sender inn bidrag til oss
*** 
Here is what Team 2 wants to share with you, and 
with these new DT cards we hope to give you 
some inspiration to join in
 ***
 Lena

Jeg har brukt et motiv jeg fant på Google og som passer konfirmanten.
Jeg har brukt disse fargene:


I tillegg har jeg brukt Wink of Stella pink, black og brun, samt Copic Atyou spica.
  Siv

Motivet mitt denne gang er fra ArtByMiRan. 
Jeg har ikke satt på tekst ennå, venter med det til jeg ser hvilken anledning kortet skal brukes til ;)
Her er fargene mine:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13
Hår: YG00, 03, 06, 67, G29
Rosa: RV63, 66, 69
Grå: C0, 2, 04, 6, 08
Jeg har også brukt glitterpenn: AtYou Spica på enkelte steder.

 Veronica  K
Motivet er fra Tickled Pink, og jeg har fargelagt det i disse fargene:
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E47 - E44 - E53 - E51
Bukse: N6 - N4 - N2 - N0
Jakke: B93 - B91 - B90
Striper: E31 - E30
Skygge: B0000
 Kjersti


 Jeg har brukt et motiv fra Sweet Pea Stamps, og hun er fargelagt med disse fargene:

 Håper du har lyst å bli med - HER
kan du linke opp bidraget ditt.
***
Hope to see your contribution - 
you'll find the challenge HERE 

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fantastisk flotte kort dere har laget jenter :-)
Klem fra Anne