fredag 15. mai 2015

Utfordring #67

Copic Marker Norge # 67 - Bretteteknikk 
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge # 67- Foldings

 Remember: Your image must be coloured with Copics



Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
***
Here is some inspiration from the design team 

Nina
Jeg har laget en "eksplosjonsveske", med et digi stempel fra Saturated Canary. Flere bilder og info om hva jeg har brukt på bloggen min.
Fargene jeg har brukt er:

 Gunn
  Motivet er bguitar fra Polka Doodles og det er et digistempel
Fargene jeg har brukt er:
i denne rekkefølge: hud, hår, T-skjort/sko - Lue/buff - gitar
***
 Elin
Motivet mitt denne gangen kommer fra Vintage Garden-platen til Stempelglede. 



Elizabeth

Jeg har laget et eksplosjonskort. Link til mal til kortet finner du i bloggen min.
Motivene er Flower Fairies fra Wee Stamps. Copic farger jeg har brukt er:

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.juni kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is June 11th at 9.pm CET 

1 kommentar:

Lucy Patrick sa...

Wow, they are amazing DT creations,
XOX Lucy